Goa - Reisverslag uit Panaji, India van annechientabak - WaarBenJij.nu Goa - Reisverslag uit Panaji, India van annechientabak - WaarBenJij.nu

Goa

Door: Anne&Sjoske

12 December 2012 | India, Panaji

Hallo iedereen!

De eerste week zit er op! Na het drukke Mumbai zijn we nu tot rust gekomen in Goa. Dit is echt een hippie oord.
We hebben op het strand gelegen en gezwommen. Hier is niet zo’n dikke smoglaag, in tegenstelling tot Mumbai. De sfeer is minder armoedig, en er lopen veel meer westerse mensen rond. Op het strand lopen de koeien rond tussen de strandstoelen, op zoek naar eten.
We hebben leuk contact met 3 jongens uit Israël. Gister zijn we met hen naar een Trance Beachparty geweest.
De ontmoeting met andere reizigers zijn altijd leuk omdat je over hun thuisland hoort, en over hun reis. In de trein zaten we met een australisch stelletje waarmee we gezellig hebben gekletst, en we hebben ook al heel wat Nederlanders ontmoet.
Vandaag hebben we rond gelopen over de vlooienmarkt. We hebben een henna tattoo laten zetten op onze hand en zijn heel goed geworden in afdingen (meestal van 700 naar ong 150)

We beginnen al aan het drukke verkeer te wennen. Alhoewel Goa een stuk rustiger is dan Mumbai, toetert nog steeds iedereen. We willen ons er binnenkort wel in mengen op een scootertje, waarvan er hier heel veel te huur zijn.
De SIM kaarten die we in Mumbai hebben gekocht werken niet, we zijn duidelijk opgelicht!!

Groetjes, Annechien & Sjoske

• 12 December 2012 - 19:52

Jolande:

wat een verrassing al wat van jullie te horen. lange reis en mislukte overstap stelden Lenie wel erg op de proef.Jullie zien er prachtig uit in die kleren, was dat alleen passen of is dit voor dagelijks gebruik? Veel zintuiglijke indrukken geeft India hé? groetjes vanuit ons sneeuw en ijslandje

• 13 December 2012 - 01:03

Helene:

Ook al foto's!! Heel leuk om te zien Anne! Blijf vooral posten :) Jullie zien er mooi uit in die jurken en die henna's zijn ook gaaf zeg! Geniet ervan meid, ik wacht met spanning je komende verhalen af. X

• 13 December 2012 - 15:25

Oma:

Hallo Annechien. Wat snel een bericht uit India ! Je vermaakt je best lijkt me. Schitterende jurken,mooie henna's en mooi weer. Wat anders dan de sneeuwjacht toen Pieter je wegbracht ! Wat mij betreft stuur je elke week een berichtje, dan weten we precies waar je zit en wat je allemaal meemaakt.
    Dat gekke verkeer ken ik uit Caïro: een taxi bestaat uit een stuk metaal, 4 wielen + een stuur en ergens een hortende en stotende motor. Zelfs opa was bang (en dat zegt wat ! )
    Tot de volgende brief; en genieten maar. Liefs van Oma

• 13 December 2012 - 19:15

Anja:

Wat leuk, nu al twee verslagen. Ik vroeg me al af, hoe je het vond. Leuke verhalen hoor en mooie foto's. Die jurken zijn inderdaad mooi, staat je goed. Hoe doe je dat met die lange sjaal? Lijkt me wel onpraktisch, ook al ziet het er mooi uit! Hier is het nu echt winter, met sneeuw en kou, maar nog steeds prachtige zonsop- en ondergangen.
    Tot de volgende keer, veel plezier, liefs, Anja

• 14 December 2012 - 15:42

Lidwien:

Hoi Annechien

Leuk om jouw reisverslagen te lezen en de foto's te zien, dan proef je de sfeer goed.
    Ik print de verhalen uit en leg ze in de kantine dan kan iedereen ze hier lezen! Nog veel plezier, groet Lidwien

Actief sinds 10 Maart 2010