Goede eerste dagen! - Reisverslag uit Kamloops, Canada van annechientabak - WaarBenJij.nu Goede eerste dagen! - Reisverslag uit Kamloops, Canada van annechientabak - WaarBenJij.nu

Goede eerste dagen!

Door: annechientabak

25 Juni 2012 | Canada, Kamloops

de eerste twee dagen zitten erop, en ik heb het naar mijn zin!
Ik heb vandaag een ochtend rit gemaakt, waarbij ik op het sloomste paard van stal moest, haha. maar het was toch relaxt.
's Middags was er een staff ride waarbij ik mee ben geweest, dat was nog leuker dan 's ochtends. Ik zat op een paard dag wafels heette, omdat het een belgisch paard is :P
Het landschpa ik hier zoo mooi!! Ik zal kijken of ik binnenkort een paar foto's kan uploaden.
Ik heb een adapter geleend van de receptie, er zijn hier namelijk andere stopcontacten, beetje onhandig dat ik daar niet aan gedacht had! Gelukkig hadden een paar zwitserse meisjes er een vergeten :P
Ik raak al behoorlijk gewend aan het engels, al heb ik moeite om sommige mensen te volgen als ze onduideljk praten! Ik heb echter soms wel moeite om nu Nederlands te schrijven...

lovee!
Annechien

• 26 Juni 2012 - 04:02

Ari:

Wafels..... geniaal! Leuk, alweer een verslag, wat zal dat mooi zijn, daar te rijden. Ik zie al uit naar de foto's.

• 26 Juni 2012 - 11:26

Opa En Oma:

leuk om te lezen, groeten opa en oma

• 28 Juni 2012 - 10:16

Heleen:

Leuk verslag en grappige naam, Wafels ^^ Het zal daar idd wel heel mooi zijn, ben benieuwd naar de foto's. We zullen je binnenkort een kaartje/ brief sturen met het laatste nieuws uit Rolde ;)
    Xx

Verslag uit: Canada, Kamloops

canada!

werken op de Sundance guest ranch