Voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van annechientabak - WaarBenJij.nu Voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van annechientabak - WaarBenJij.nu

Voor vertrek

Door: annechientabak

Blijf op de hoogte en volg

10 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Hee allemaal,

Morgen vertrek ik samen met mijn vader.
We gaan eerst naar Parijs voor 2 dagen, en dan door naar waar ik moet zijn: Autry Issards heet het dorpje waar ik 3 maanden ga verblijven...
Ik ga er in een gastgezin wonen op een boerderijtje (de mensen die er wonen zijn geen boeren).
Het is in midden-Frankrijk, in de buurt van Moulins voor degenen die niet weten waar Autry Issards ligt.. (wat heel logisch is want het dorpje heeft ongeveer 10 huizen geloof ik :P )
Ik ga erheen om Frans te leren spreken.
De taalcursus die ik daar doe heet Sejour Linguistique ( op zijn frans is dat ).
Er zijn nog 11 andere aanmeldingen geloof ik, en ik kom samen met een andere leerling uit Duitsland in dat gastgezin.
Het wordt vast heel leuk en ik heb er heel erg zin in!!

Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van wat ik meemaak e.d.

Groetjes, Annechien

  • 10 Maart 2010 - 15:37

    Ilse:

    Oehoe, spannend allemaal Pien!
    Het klinkt helemaal gezellig wat je allemaal over die mensen vertelt. Hou ons op de hoogte hoor!
    Luf joe

  • 10 Maart 2010 - 17:51

    Yasmine Bernard:

    Hoi Annechien,

    Ik vind het erg leuk om af en toe te lezen wat je meemaakt.

    Bien du plaisir en France...
    Yasmine

  • 10 Maart 2010 - 18:25

    Jack:

    klinkt leuk!

  • 12 Maart 2010 - 14:39

    Vera:

    Hee anne
    heel heel heel veel plezier in frankrijk!
    hoe is je fotoboekje?
    en je bent bijna 16 :D:D
    En kunnen we je gewoon mailen op je gewone e mail adres?
    kuskus
    houvanjou

  • 15 Maart 2010 - 20:18

    Helene:

    Lieverd!
    hoe was parijjjs?
    ik wil alles weten hoor!
    heb je je eerste-week-kadootje al uitgepakt?(:
    en nog gefeliciteerd meid!zodra je terug bent gaan we een keertje een wijntje drinken!
    ik ben heel benieuwd naar je verhalen(:
    kuss

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 63660

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Kiten in Kroatie

06 December 2012 - 05 Maart 2013

India/Asia Adventure met Sjoske

23 Juni 2012 - 30 Oktober 2012

canada!

11 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Mijn eerste reis: Frankrijk

Landen bezocht: