helft van de sejour!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van annechientabak - WaarBenJij.nu helft van de sejour!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van annechientabak - WaarBenJij.nu

helft van de sejour!!!

Door: annechientabak

Blijf op de hoogte en volg

28 April 2010 | Frankrijk, Parijs

bonjour,

de tijd is echt snel gegaan, morgen is precies de helft van de sejour. Dat is heel duidelijk zichtbaar op de kalender die Sebastian en ik hebben gemaakt.
Ik weet niet of ik dat leuk vind. Aan de ene kant wil ik graag naar huis om iedereen te zien! maar aan de andere kant is het hier ook heel leuk, en wil ik hier nog veel langer blijven...

het was vandaag 27 graden hier, echt zo chil! Ik ben de laatste dagen op mijn rug behoorlijk verbrand... maar jammer genoeg gaat het na morgen minder mooi weer worden. Het gaat regenen en wordt kouder ...
maar we hebben we iets van 4 weken echt té mooi weer gehad!

Afgelopen zaterdag heb ik paardgereden!!! Was echt een heilig gevoel na 7 weken eindelijk weer op een paard te zitten. En dan ook nog in zo'n mooie natuur, en alles wat echt perfect! HOrtense gaat me les geven in de free style die ze doet. HEt is zeg maar paardenfluisteren. Echt vet leuk!!

Zaterdag avond hadden we een filmavond bij Amel, (daar wonen dus Silvana, Nina, en Johannes) dat was echt super gezellig. De eerste film begreep ik wel zo'n beetje, maar de tweede daar begreep ik echt helemaa lniks van :P ze waren allebij in het engels.
We aten ook bij hun, dat was grappig. Silvana ging koken, en wij gingen haar allemaal helpen. Iedereen ging groente snijden, en uiteindelijk hing er echt een prei/ui damp in de hele kamer, dat iedereen tranende ogen had. Maar het was wel super lekker.
Er was ook nog een nederlandse jongen bij, ziggi, van la Caille. Dat was wel gezellig.

Ik geloof niet dat de relatie met Hervé al veel beter is geworden, dat is wel jammer. Maar toch leer ik echt wel wat van zijn lessen, gramaire, het is best handig als je goed oplet.
Het is best ingewikkeld.
En ja, Elly komt ook. Ze was er de week voor parijs ook al even om kennis te maken, dat was leuk. Ze is super aardig..

Maandag of dinsdag, ik weet het niet meer, was ik bij Mary Lou, en Lin heeft mijn haar geknipt, ze kan het heel goed... Er is iets van 5 cm af, best veel. Maar als ik terug kom is het vast weer even lang... :P

Liefs,
Annechien

  • 28 April 2010 - 19:37

    Jack:

    zo wat maak jij veel mee zeg, ik hou je lange maar mooie verhalen echt niet meer biij, heb echt gigantisch druk maar fijn dat het zo leuk is daar in France!

  • 29 April 2010 - 20:19

    0ma En Opa:

    Lieve Annechien, Wij hebben het boek van de Paardenfluisteraar. Dat mag je lenen als je terug bent. Het is een hele dikke pil en we hebben het zelf nog niet gelezen.
    Een nare boodschap is dat opa in het ziekenhuis ligt na een nogal zware herseninfarct. Morgen zal ik hem vertellen wat je hebt geschreven We denken altijd met veel plezier terug aan onze vacanties in Frankrijk, het is een heerlijk en mooi land.
    Geniet er van.
    Liefs van ons beiden.

  • 01 Mei 2010 - 16:18

    Ilse:

    Annechien! ik mis de foto's! wat is dit zeg?! nieuwe kapsels ed moeten hier aan het thuisfront uiteraard wel bewondert kunnen worden jongedame.
    het klinkt allemaal weer fabelachtig fantastisch :) Ik heb echt het idee dat je alweer bijna thuis komt, maar dat duurt nog wel even. Meiske, geniet dubbel zoveel van de 2e helft! dikke kus

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 63635

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Kiten in Kroatie

06 December 2012 - 05 Maart 2013

India/Asia Adventure met Sjoske

23 Juni 2012 - 30 Oktober 2012

canada!

11 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Mijn eerste reis: Frankrijk

Landen bezocht: