Hitte - Reisverslag uit Kamloops, Canada van annechientabak - WaarBenJij.nu Hitte - Reisverslag uit Kamloops, Canada van annechientabak - WaarBenJij.nu

Hitte

Door: annechientabak

09 Juli 2012 | Canada, Kamloops

Hoi Everybody!

Het is hier heeeel warm, ik wil niemand jaloers maken, maar ik lig dagen bij het zwembad en heb gister en eergister een avond rit gemaakt :) het was gister 38 graden, dat is dus echt niet leuk meer hoor! De hitte is ook heel vermoeiend... De afgelopen dagen had ik geen kleine kinderen dus vanaf donderdag heb ik andere dingen gedaan, dat was heerlijk relaxt. Schilderen, schoonmaken, afwassen, bedienen, prima allemaal! Gezellig met andere mensen, en dan 's middags vrij om naar het zwembad te gaan en 's avonds een rit te maken! Ik moet toegeven dat ik niet echt uitkeek naar vandaag, het Kidsprogram weer hervatten :P

Zaterdag hebben we een awesome feestje gehad, heel gezellig! Hele avond gedanst en gekletst :)

ik kan geen foto's uploaden omdat ik die van mn mobiel niet op mn computer krijg, maar ik zal binnenkort foto's van anderen op mn laptop zetten, die kan ik dan wel uploaden!
Op facebook staan wel wat foto's, die kunnen jullie wel bekijken

liefs Anne

• 10 Juli 2012 - 06:17

Anja:

Oei, dat is echt heel heet! Wat je beschrijft klinkt als vakantie, heerlijk. Met die kinderen in die hitte ga je toch ook gewoon iets met water doen, dat is altijd goed. Groetjes, Anja

• 10 Juli 2012 - 20:29

Oma:

Hoi Annechien, net kletsnat geregend in een stortbui en jij puffen bij 36 graden. 't Is ongelijk verdeeld in de wereld. Ik sluit me bij Anja aan: ga met de kinderen iets met water doen
    en geniet 's avonds heerlijk van je rit in de mooie natuur. Liefs van oma.

• 12 Juli 2012 - 17:32

Vera:

Hee anne! wat klinken je verslagen super! je mag natuurlijk altijd wat van dat weer deze kant op sturen haha! verder met de kinderen komt het wel goed, hoe vervelend ze ook altijd kunnen zijn hahah :) ik zal je binnenkort even mailen! xxxxx

Verslag uit: Canada, Kamloops

canada!

werken op de Sundance guest ranch