De reis.... - Reisverslag uit Kamloops, Canada van annechientabak - WaarBenJij.nu De reis.... - Reisverslag uit Kamloops, Canada van annechientabak - WaarBenJij.nu

De reis....

Door: annechientabak

Blijf op de hoogte en volg

23 Juni 2012 | Canada, Kamloops

lieve mensen!

Even een introductie en een verslag van de eerste dag van mijn canada reis :)

voor als het niet duidelijk is: Ik ga 4 maanden op de Sundance Guest Ranch verblijven in Canada, Ascroft. Dit is een Ranch (dus soort manege/boerderij maar dan met cowboys, in de western sfeer) waar mensen voor een week of een paar weken op vakantie kunnen gaan.
ik ga de eerste twee maanden een soort animatie doen, zoals ik vorig jaar in frankrijk in de Elzas ook al heb gedaan. Ik moet kinderen van 3 tot 7 jaar vermaken als hun ouders gaan buitenrijden, zij kunnen namelijk nog niet mee.
De 2e twee maanden (september en oktober) ga ik het exchange program doen. Dat houdt in dat ik werk in de bediening of scohonmaak en dat ik geen geld verdien maar kost en inwoning krijg en een paardje waar ik op mag rijden en waar ik les mee krijg als ik het goed begrepen heb :P

Nu over vandaag:
Ik had nog nooit gevlogen en nu moest ikgelijk 2 keer overstappen! Ik vloog van Schiphol naar Londen, dan naar Vancouver en dan naar Kamloops.
Het was nog even spannend of mijn gitaar wel mee mocht, maar niemand heeft daar moeilijk over gedaan gelukkig!
Het vliegen ging prima, heb aardige mensen ontmoet met wie ik tijdens het wachten in Londen even wat kon eten :)
In Kamloops aangekomen zou ik worden opgehaald maar aangezien Cynthia (de eigenaresse van de ranch, met wie ik mail contact had) dacht dat ik lbijkbaar maandag pas zou komen, was er niemand. Ik heb 1,5 uur zitten wachten in Kamloops, het was trouwens echt een mini airportje, en uiteindelijk met wat bellen en de security die me kwam helpen zit ik nu in een hotelletje, dat heeft Cynthia voor me geregeld. Mogen ochtend word ik opgehaald.
Het is nu best fijn om lekker op een bed te kunnen liggen na meer dan 24 uur gereisd te hebben!

Ik weet nog niet hoe het met wifi zit op de ranch, en ik ben sowieso heel benieuwd naar hoe het is morgen!

Er komt vast wel een vervolg verslag, als er tenminste mensen zijn die dit lezen :P

liefs Annechien

  • 24 Juni 2012 - 06:06

    Ari Troost:

    Jaaa, eerste verslag, leuk! Wat een reis, maar wel goed. Had je wel verwacht, dat t afhalen niet helemaal goed zou gaan. Nou ja, kun je even slaap inhalen. Wat goed dat die gitaar gelukt is. Gaat vast leuk worden op de ranch. Groetjes!

  • 24 Juni 2012 - 07:57

    Alinda:

    Haai meid!! Fijn dat je (bijna) goed aangekomen bent.. Ik ga je verslagen bij houden dus hoop nog veel avonturen van je te lezen..

    Groetjes

  • 24 Juni 2012 - 08:03

    Familie:

    ja tuurlijk lezen we dit!!! ga vooral door met verslag doen want dat is leuk we zijn heel nieuwsgierig naar hoe het allemaal is daar. je hebt wel een spannende reis gehad. wat fijn dat al die mensen je wilde helpen.
    veel liefs van iedereen hier thuis

  • 24 Juni 2012 - 09:51

    Dimitri:

    Leuk annechien dat je verslagen schrijft, ik zal ze allemaal lezen. Groetjes vanuit Bali x Dim

  • 24 Juni 2012 - 09:52

    Sophia:

    Goed om te horen dat je levend bent aangekomen! Blijf ajb schrijven, ik ben heel benieuwd naar je verhalen!
    Liefs

  • 24 Juni 2012 - 15:24

    Anja Kosterman:

    Nou, een heel avontuur gelijk! Natuurlijk wil ik je verslagen lezen, ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en hoe je het vindt. Groetjes.

  • 24 Juni 2012 - 18:03

    Oma:

    Spannend om iedere dag te kijken of er nieuws is van jou. 't Was vast wel even moeilijk toen er niemand was om je te halen, maar je bent fijn geholpen. Ik denk dat het misverstand door het tijdsverschil is gekomen. Veel liefs uit een zeer regenachtig Rolde en ik wacht in spanning op je volgende reisverslag. Kus van oma.

  • 24 Juni 2012 - 18:44

    Noortje:

    ik lees t, super leuk! :)
    wat leuk dat je mensen ontmoet hebt op het vliegveld! had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar is wel super leuk zeg!
    maar omg, wat raar dat ze dat niet wisten! wat een gedoe! en dat direct de eerste dag! wat een avontuur weer haha:)
    nou ben benieuwd hoor hoe je het gaat hebben! liefs!

  • 24 Juni 2012 - 20:53

    Ineke...:

    Wat dacht je! Veel te leuk om te lezen hoe je het hebt en wat je mee maakt! Doeg

  • 25 Juni 2012 - 10:31

    Susanne:

    Wat gaaf Anne! Ik ben ook in onder andere Kamloops geweest afgelopen zomer haha. Heel veel plezier daar!

Verslag uit: Canada, Kamloops

canada!

werken op de Sundance guest ranch

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2012

end of the season

16 September 2012

Holiday!!

17 Augustus 2012

Thank you

15 Augustus 2012

14 juni

26 Juli 2012

Van alles te vertellen

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 63601

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Kiten in Kroatie

06 December 2012 - 05 Maart 2013

India/Asia Adventure met Sjoske

23 Juni 2012 - 30 Oktober 2012

canada!

11 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Mijn eerste reis: Frankrijk

Landen bezocht: