zondag voor parijs!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van annechientabak - WaarBenJij.nu zondag voor parijs!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van annechientabak - WaarBenJij.nu

zondag voor parijs!!

Door: annechientabak

Blijf op de hoogte en volg

18 April 2010 | Frankrijk, Parijs

Hallo !

Morgen gaan we naar Paris!! Daar heb ik echt zin in!! Er zijn wat problemen, want we zouden met de trein gaan maar er is een staking van de treinen... Nu gaan we misschien met een busje geloof ik.
Waarschijnlijk ga ik weer dezelfde dingen zien als met papa, maar dat vind ik niet erg. We gaan nog meer doen, twee musea bekijken en naar een theater ofzoiets.
En het weer is nog steeds mooi!! En in Parijs blijft het ook nog mooi! :)

Gister heb ik een super mooie fietstocht gemaakt met Lin! Het landschap is hier echt zoo mooi, en nu in de lente als alles bloeit is het echt heerlijk om er lekker door te fietsen. En het was ook super gezellig met Lin. We hebben ergens in een dorpje gepicknickt. In totaal hebben we ongeveer 30 km gefietst!
Daarna, na de fietstocht, gingen we met bijna iedereen van de sejour naar Bourbon. Daar hebben we pétangue (jeu de boule) gespeeld. Lin en Silvana en ik zijn nog even naar het kasteel gelopen. (Er is een soort van ruïne kasteel in Bourbon) Daarna hebben we nog pizza gegeten. 's Avonds was er geen party, vanwege Parijs. Maar Sebastian en ik gingen naar Amels huis (Amel is een gastmoeder) en we wilden daar poker spelen met iedereen die daar was. Uiteindelijk liep het wat anders, en ging Sebastian met een paar andere jongens naar Frederik Julian en Hannah, die op La Caille wonen (deze week met z'n drieën), en ik bleef samen met Nina Ursula en Silvana thuis. Wij hebben een film gekeken.
Ik heb de afgelopen drie dagen drie films gekeken in het frans. Die van vrijdag avond bij Mary Lou was het leukst, dat was pirates of the carribean. De uitspraak in het frans van Jack Sparrow dat was erg grappig.

Ik had geloof ik nog niet vertelt dat we als toneelstuk aan het eind van de sejour Le Petit Prince gaan spelen. Dat staat nu vast.

Volgens mij is deze week de kooruitvoering in Nederland? Gaat het een beetje goed? Heel veel succes!!

Verder ben ik eigenlijk al weer zo'n beetje vergeten wat ik deze week heb gedaan. Het gaat zo snel, er zijn al 5 weken voorbij!

Groetjes, Annechien

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 63630

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Kiten in Kroatie

06 December 2012 - 05 Maart 2013

India/Asia Adventure met Sjoske

23 Juni 2012 - 30 Oktober 2012

canada!

11 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Mijn eerste reis: Frankrijk

Landen bezocht: