end of the season - Reisverslag uit Kamloops, Canada van annechientabak - WaarBenJij.nu end of the season - Reisverslag uit Kamloops, Canada van annechientabak - WaarBenJij.nu

end of the season

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2012 | Canada, Kamloops

Hi guys,

O my god, ik zie dat ik sinds mijn vancouver Island trip geen verslagen meer heb geschreven....
Morgen is de laatste dag van het seizoen!!!! Unbelievable....
Ik heb het nog steeds leuk. Na 4 maanden is het nog steeds een bijzondere plek hier. Je begint mensen wel beter te kennen enzo, waardoor er meer perspectief komt in wat er gaande is. Dat heeft positieve en negatieve kanten, maar uiteindelijk vind ik het altijd leuk om mensen echt te leren kennen!
Ik heb vrij veel gereden sinds ik een work exchanger ben geworden. Daar moet ik bij zeggen dat ik 3 weken geleden mijn enkelbanden heb gescheurd, dus dat ik een week rust heb gehouden. Ik zou die week met 2 andere meisjes naar Lake Louis gaan, om te wandelen in de Rocky Mountains, dat ging voor mij dus mooi niet door.... That kinda sucks. Ik kan nu al weer lopen en paardrijden. En ik ben heel blij dat ik na 2 weken alleen maar afwassen (omdat ik dan kon zitten) ook weer kan bedienen!!! Zo'n opluchting om ook weer eens met gasten te praten tijdens het werken :P Maar aan de andere kant was afwassen zo slecht nog niet. Ik vond het leuker dan housekeeping, want in de keuken zijn wer altijd mensen om je heen en krijg je ook nog eens overgebleven desserts :)
Ik scheurde mijn enkelbanden trouwens tijdens een wandeling, niet omdat ik van het paard viel ofzo..
Mijn paardje is Halo, dat is het witte paardje die je misschien wel op foto''s voorbij hebt zien komen. Ze is niet wit, ze is bont!! Kijk maar goed :P
Verder heb ik mijn barrel race skills verbeterd, mijn snelste tijd is nog steeds 21,5 met Dory, maar ik heb meerdere paarden geprobeerd.
Dit weeekend is Cowgirl weekend. Het is heel gezellig, er zijn geen mannen/jongens toegestaan als gasten. Het is heel grappig tijdens avondeten als je door de diningroom loopt en het lijkt wel een kippenhok :)
Deze week is het weer pas omgedraaid. Gisterochtend regende het pijpenstelen, maar na een uur was dat over en was het een prachtige dag eigenlijk. Vandaag is het mistig hoger in de bergen, en waar de mist is is ook sneeuw. Dat geeft hele mooie uitzichten als de mist even openbreekt!

Vanochten hadden we PJ breakfast (pyjama ontbijt), heel grappig om alle ladies in pyjama te zien en in pyjama te bedienen :P
Volgende week ga ik met een aantal andere mensen naar Vancouver en dan met Liora (een ander Nederlands meisje die hier nu ook werkt) een paar dagen naar Whistler. Whistler is een skiresort, maar ook heel mooi wandelgebied waar je echt heen moet als je in BC bent :)

See you soon!
Anne

Verslag uit: Canada, Kamloops

canada!

werken op de Sundance guest ranch

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2012

end of the season

16 September 2012

Holiday!!

17 Augustus 2012

Thank you

15 Augustus 2012

14 juni

26 Juli 2012

Van alles te vertellen

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 63601

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Kiten in Kroatie

06 December 2012 - 05 Maart 2013

India/Asia Adventure met Sjoske

23 Juni 2012 - 30 Oktober 2012

canada!

11 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Mijn eerste reis: Frankrijk

Landen bezocht: