pinksteren - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van annechientabak - WaarBenJij.nu pinksteren - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van annechientabak - WaarBenJij.nu

pinksteren

Door: annechientabak

Blijf op de hoogte en volg

23 Mei 2010 | Frankrijk, Parijs

salut!

is het bij jullie ook zo lekker weer?
Hier is het echt super!! het is 25-30 graden en ik ben al weer behoorlijk verbrand...

Woensdag avond tot vrijdag avond was de zangstage met Eric Noyer (uitspraak in het frans: Eriek nwaajee). Het was echt heel leuk, Eric Noyer is een heel bijzondere persoon, hij weet iedereen te motiveren en maakt er wat leuks van. Iedereen vond de stage leuk!
Het optreden was ook leuk, ik had een klein solo'tje. Iedereen was heel tevreden en het publiek vond het ook heel leuk!
Het staat allemaal op film en we maken er een DVD van, echt leuk!
gister middag zijn we met de sejour in Bourbon geweest, gewoon lekker in het park zitten. 's avonds heb ik een film gekeken en gekaart bij Lin thuis. Frederik was niet thuis, hij was voetbal aan het kijken, Beieren tegen Milaan, maar ze hebben verloren, vandaag was hij dus een beetje triest :P
Maar de film was wel leuk, 'dance with me'. Helemaal in het frans, gesproken+ondertitels, ik heb het allemaal begrepen!
Vandaag kwam Lin bij mij en hebben we heel lekkere brownies gebakken! DAarna zou ik naar Bourbon gaan waar de rest van de sejour ook was, maar ik had niet echt zin en toen ging in maar met Lin mee naar een of ander gebeuren waar een man sprookjes vertelde. We kwamen een beetje te laat, maar het was wel grappig. Die man die vertelde kwam later nog terug op ons, hij had het over hele mooie feeën en zei: ja, een beetje zoals die meisjes van zonet'... maar eigelijk begreep ik lang niet alles wat hij zei, de hoofdlijn had ik vaak niet door, maja..

Morgen ook nog lekker vrij!! echt vet chil!
weet nog niet wat ik ga doen

Mais peut-être je peut écrire un vois mon blog en français. Ce sera avec beaucoup des faults, mais c'est mieux pour mon français!
(maar misschien kan ik een keer mijn blog in het frans schrijven. Er zullen we veel fouten zijn maar het is beter voor mijn frans)

Liefs, annechien
P.S. het heeft even geduurt maar nu hebben ze toch echt uitgevonden dat ze me anne chien (hond) kunnen noemen...

  • 23 Mei 2010 - 19:17

    Ilse:

    hahaha! dat heeft nog best lang geduurd ;) (je ps) mais, c'est aussi très bien pour nôtre français ^^ Lief, laat nog ff weten wann wij elkander spreken op skype (ik zit van dinsdag tot zaterdag in parijs) dikke kus

  • 26 Mei 2010 - 12:21

    Yasmine Bernard:

    Salut Annechien,

    Je vois que tu apprends de mieux en mieux le Français. Il y a quelques fautes, mais ce n'est pas grave, c'est comme ça qu'on apprend une langue étrangère. Il faut simplement essayer...

    Salutations,
    Yasmine

  • 29 Mei 2010 - 17:23

    Vera:

    jaja ik heb hem eindeljk weer een keer gelezen!
    Maar het meeste wist ik al door het bellen :P
    Het klinkt echt zo leuk! En je komt ook al weer bijna terug! :D
    ik heb dr zin in man!
    nou ik ga je nu even een hele lange mail sturen
    Dikke kus

  • 07 Juni 2010 - 20:32

    Ari:

    Ha Annechien! Wat een leuke berichten allemaal! En nu, nog maar een week te gaan... blij? jammer? allebei? Nou ja, wij kunnen nauwelijks wachten tot je weer terug bent. Kalamaika heeft jouw muzikale talenten nodig, en jouw gezelligheid ook trouwens, want soms zijn we zo stil en rustig dat het niet meer helemaal gezond is. En jij kunt nu dus ook al zingen? Eh bien, excellent, nôtre chef d'orchestre sera en-chanté ;p Zien we je maandagavond weer?
    À bientôt! Ari

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 63596

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Kiten in Kroatie

06 December 2012 - 05 Maart 2013

India/Asia Adventure met Sjoske

23 Juni 2012 - 30 Oktober 2012

canada!

11 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Mijn eerste reis: Frankrijk

Landen bezocht: