dimanche 9-5-10 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van annechientabak - WaarBenJij.nu dimanche 9-5-10 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van annechientabak - WaarBenJij.nu

dimanche 9-5-10

Door: annechientabak

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2010 | Frankrijk, Parijs

Dit weekend was echt leuk!!
Vrijdag avond gingen we naar de bios in Bourbon... een 'echte' bios!!! we gingen naar 'Alice aux pays des merveilles' oftewel: alice in wonderland. Was leuk, leuke film en gezellig. We waren met ons 4'en (Julien Hortense Sebastian Annechien) en Mary Lou met de hele gang (Lin Frederik en 3 kinderen).
Zaterdag ochtend heb ik wat huiswerk gemaakt, en 's middags kwamen Lin en Frederik en hebben we gepokerd. Daarna, na het pokeren, gingen Hortense ik en Lin Entheus (ik weet niet hoe je het schrijft) ophalen, dat is een ander paard. Het is het broertje van Noa en Hortense mag hem lenen geloof ik. Nu hebben we twee paarden hier in de wei staan!! Ik mocht erop terwijl we naar huis liepen. Was echt leuk!! Ook wat gedraafd.
Zaterdag avond hadden we een party. Was ook echt super, en daarna heb ik bij Lin geslapen.
Vandaag niet zo heel veel gedaan, om n uur of 11 opgestaan, beetje de cd voor school geluisterd, dat is huiswerk... en ook nog wat geleerd samen met Lin (we hebben morgen namelijk voor het eerst een toets, van gramatica)
verder nog wat baggammen gespeeld en gegeten. Om drie uur gingen we naar mijn huis en daar hebben we wat gepokerd, en wat foto's gekeken op de pc en bewerkt, was wel gezellig.

Afgelopen week was de laatste week gramatica!!! Nu krijgen we toneel als periode!! wordt vast leuk!
Volgende week hebben we van woensdag avond tot vrijdag een zangstage. Dan komt een meneer 'Eric Noyer' en gaan we heel veel zingen, allemaal liefdesliedjes. En aan het eind van die drie dagen hebben we een opvoering. Om die liedjes vast een beetje te kennen moeten we die cd luisteren.

Vorige week zou het 'mai fleuri' zijn, het meifeest/pinkster feest. Maar omdat het regende ging het niet door, jammer.
Misschien dat het nu deze week is. Deze donderdag hebben vrij omdat het hemelvaart is, en vrijdag hebben alle kleine kindjes weer vrij, maar wij niet... maar wij gaan waarschijnlijk dan een klein reisje door de omgeving maken. Dat is ook wel leuk!!

Nu ga ik maar slapen, ik ben nog niet helemaal uitgerust van het feestje gisteravond.

Groetjes, Annechien

  • 10 Mei 2010 - 10:33

    Marjolein:

    Halloo zeg, jullie leven daar hangt echt van feesten in elkaar:)En waar blijven de foto's???
    xxx

  • 10 Mei 2010 - 13:09

    Fokko:

    Hoi Annechien,
    Zo te horen heb je het erg naar je zin op die man van grammatica na ;) Geniet van de tweede helft (en het weer!) en ik stuur je binnenkort een toets... Ik blijf je volgen!
    Groetjes, Fokko

  • 12 Mei 2010 - 07:31

    Ria:

    Ha Annechien,
    Het klinkt als een gezellige afwisselende tijd tot nu toe. Maar ik ben het met Marjolein eens: weinig foto's voor zoveel belevenissen!
    Groetjes! Ria

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 63606

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Kiten in Kroatie

06 December 2012 - 05 Maart 2013

India/Asia Adventure met Sjoske

23 Juni 2012 - 30 Oktober 2012

canada!

11 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Mijn eerste reis: Frankrijk

Landen bezocht: